سه روزه که رسما اسم یه مرد مهربون اومد توی شناسنامه مبگذرم ازین که وقتی همه فامیل فهمیدم چقدر خوشحال شدن و احساس کردم خوشحالی شون واقعیه. عمه بزرگ که وقتی زنگ زد بهم سرکار بودم و پشت تلفن گریه میکردبرادرم که خارج بود و بعد عقد توی حرم تمام تلاششو کرد و تلفنی با من و شوهرم صحبت کردو تبریک گفت...دختر دایی ها و دختر عمه ها توی تلگرام پیام تبریک فرستادن و بعدا هم حضوری تبریک گفتن و مامان همه کسایی حس باران...
ما را در سایت حس باران دنبال میکنید
برچسب: عروس, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 3:59